Wednesday, March 23, 2011

Telur (Separuh Masak)

separuh masak da siap
ingin trus ku lahap tetapi ku malu
sehingga ibuku membawa
pinggan2 lain ke dapur

pasti aku tunggu

aku mulakan sesudu
membiarkan rasa itu sungguh sedap
ditambahkan garam dan lada
marvellous sarapan pagi pagi

pasti perlu kamu

selamat makan telur separuh masakku
selamat makan sama bersama samaku
janganlah malu2, mehla seround dulu
dah lama aku menunggu
sarapan western stail mak yang baru

selamat masak telur separuh masakku
selamat makan sama bersama samaku
janganlah malu2, mehla seround dulu
pagi2 makan telur dulu
hari-hari pun tak rasa jemu

barulah sempurna bila dah telan semua
terasa bertenaga nak buat semua kerja hari2 ku
dapatkah kau rasa apa yang ku rasa
engkau dan aku makan telur,
harinya tlah tibaaaa~


selamat makan sama bersama samaku
janganlah malu2, mehla seround dulu
pagi2 makan telur dulu
hari-hari pun tak rasa jemu

selamat makan telur separuh masakku
selamat makan sama bersama samaku
janganlah malu2, mehla seround dulu
dah lama kita menunggu
sarapan western stail mak yang baru


spoof cover: Tiba (FBI + FT + Shahir)
by FahmiMahat

3 comments:

Amira Anorah said...

ha??
nasi lemak tak de..
tak paham..hahahaha

KyêrulL said...

HAHAHAHAHAHAHHAHAHA! demm

Fahmi Mahat said...

@Amira, tah saya opun x faham.... pfft.

@kyerol, failed blog pertama aku buat. bkntakat failed lagi ni, fowl. XD